میلرزد !
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
میلرزد !
نمی دانم چه مرگش شده
 
این روزها هی میلرزد
 
وقتی صبح با صدایی بیدار می شوم
 
و میدوم سمت پنجره
 
زنِ همسایه کیف شوهرش را گرفته
 
و مرد پاشنه ی کفشش را بالا میکشد
 
کیف و آغوش را با هم میدهد
 
بی انصاف میلرزد
 
میلرزد وقتی ظهر میروم برایِ خودم سیگار بگیرم
 
و کنجِ غربتِ پارک دودش کنم
 
زن شامی اش را لقمه میکند
 
و مرد برایش نوشابه باز میکند
 
خنده هایشان کفترها را میپراند
 
بی انصاف میلرزد
 
میلرزد وقتی شب خودم را به رخوت کاناپه تکیه میدهم
 
هی کانال عوض میکنم
 
هی زن نگاهش در نگاهِ مرد گره می خورد
 
و هی مرد گره را کور میکند
 
و هی کارگردانِ لعنتی کات نمیدهد
 
بی انصاف میلرزد
 
میلرزد
 
تنها که باشی دلت
 
حتی از دیدنِ
 
یک " جفت " کفش هم
 
میلرزد !
 


نظرات شما عزیزان:

shima
ساعت15:39---11 فروردين 1393
سه آرزوی قشنگ عاشقانه : بی من نباشی بی تو نباشم بی هم نباشیم!
پاسخ: ممنون آبجی قشنگ بود


رویا
ساعت15:19---8 فروردين 1393
سلام داداشی وبلاگ زیبایی داری.....من دوسته ندام...ادرستو از اون گرفتم......عیدتم مبارک موفق باشی..
پاسخ: ممنون آبجی که اومدی ........... از ندا جونم ممنونم ک آدرسو داده بهت............عید شماهم مبارک امیدوارم سالی سرشار از موفقیت در انتظارت باشه


atefeh
ساعت11:30---8 فروردين 1393
یه وقتایی هست...


بـایـــد لــم بـدے یـــﮧ گــوشـــﮧ ...


و جـــریــاטּ زنـدگـیـت رو فــقـط مــرور ڪــنــے بــعـدشــم بـگـے :


" بــــﮧ ســلامــتـے خـــودم


ڪـــﮧ ایـنـقدر تــحـمـل داشـــتـم "



پاسخ: آره ب خدا بعضی وقتا همین کارو باید انجام بدی ممنون ک اومدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا